13 April 2011

Sandrica Brown


M-am inscris la Biblioteca municipala ... mai mult cu speranta ca voi da de niste carti cu experiente extraordinare din care voi citi ca sa imi imbunatatesc trecerea timpului, mai ales ca activitatea cu cusut goblen Ciobanasul+ ascultat eteatru.ro nu prea da roade pe vremea sta innorata. Inca lucrez la muntii ciobanasului, sunt asa de colorati..muntii ca muntii, dar cand voi ajunge la pajiste, cred ca voi pierde notiunea de verde.:))


Asa m-am dus la biblioteca unde la a doua experienta, ca prima a fost reusita -Regina Maria cu povestea vietii ei- am cerut niste carti care relaxeaza, usurele dar inteligente, fara amprente traumatizante, oarecum de referinta...si tanti mi-a scos pe masa Sandra Brown...deci imi jigneste inteligenta. Nu, am zis nu!!! mi-am cautat singura niste carti, insa nu prea am intre ce, si am plecat cu o plictisitoare matura Martine si cu Sherlock Holmes, din pacate nu am reusit sa intru in starea de a tolera pe niciunul dintre ei, asa ca ii returnez...nu ii reclam, da ii returnez:))

Am revenit la cartea preferata a mea, "Arta Conversatiei" de Ileana Vulpescu. Si bineinteles la shoppingul online prin anticariate, mai ales de pe anticariatultau.ro. Asa am timp sa caut referinte despre cartile de acolo. Si mi-am luat 6 carti cu 20 lei, transport inclus si alte taxe postale:))

Hasta la vista, Sandra!

No comments: