03 April 2011

Romanii au talent...si il descopera peste hotare

Un român uimeşte juriul de la "Norvegienii au talent"

Am ramas cu gura cascata cand l-am ascultat pe Bogdan, ca deja fiind romanas de-al meu imi permit un "per tu"...insa si foarte trista, pentru ca ma uit acum la emisiunea Romanii au talent si daca nu ar fi Narcis, cu vocea lui divina, mi-ar parea ca e doar un spectacol ca sa aplaude....lumea.
Nu a ajuns nimeni pe la noi pe scena din Romania de talia Lui Costel Busuioc sau Petruta Kupper sau acest Bogdan, sa ne dea pe spate de 3 ori si sa ne faca sa plangem ca nu avem mai multi bani sa ii tinem in tara si sa ne delectam cu talentul lor sambata de la 15 sau in fiecare seara la emisiunea"Ora de cultura"-fictive toate, dar eu le-as dori.

E bine totusi ca au unii averi mari si o duc bine colo sus si da-i incolo pe aia cu talente, sa munceasca pe santiere in Spania si la mutat de mobile prin Norvegia, ce, tara de ei duce acum lipsa?

Eu una sincer, duc lipsa de cultura, de activitati culturale, de teatru bun, muzica ce merge la suflet, oameni care sa ma emotioneze pozitiv...eu da, votez cu cultura !!! si bine ca ii descopera aia in tarile lor super dezvoltate, ca aici nu dau nesimtiti astia doi bani pe adevaratul talent:! sunt curioasa unde va ajunge Bogdan, si unde va ajunge cel care castiga la noi Romanii au talent!

Si daca e pana acolo, mai bine se numea emisiunea "Romanii fac talente" ca la asta e clar ca ne pricepem...

No comments: