19 April 2011

Esarfa verde

Intr-un an, cand ziua mea de nastere pica intr=una din zilele in care frecventam liceul, colegii si respectiv prietenii de pe atunci m-au intrebat ce imi doresc cadou. CA sa fiu sigura ca macar dintr-o sursa voi primi cadoul, am solicitat o esarfa verde.

In ziua de x mai, cu mare bucurie si emotiune, am desfacut cadourile mele ... si cand am ajuns la final, printre bratari si sampoane si cutii de bijuterii, am remarcat ca lipsea exact solicitarea mea...dintre atatia oameni care m-au intrebat si atatea cadouri.

Ma intreb oare, oamenii pentru ce mai intreaba ce iti doresti de ziua ta cand iti fac cadou tot ce isi doresc pentru ei?:))

Chestia e ca de atunci mi-am aprovizionat stocul cu esarfe de toate culorile si modelele, texturile si lungimile...insa tot nu am gasit esarfa verde pe care mi-am dorit sa o primesc acum 9 ani ... pur si simplu nu am nimerit nuanta:))

Morala: Cumpara-mi ce vrei tu de ziua mea!

No comments: