18 April 2011

"Copiii sunt averea omului sarac"


Rugaciunea copiilor

"Doamne...

Ajuta-ma sa le pot spune celor puternici adevarul in fata
sa nu mint, doar pentru a castiga aplauzele celor slabi.
Daca-mi dai noroc, nu-mi lua fericirea.
Daca-mi dai putere, nu-mi lua ratiunea.
DAca-mi dai succes, nu ma lipsi de umilinta.
Iar daca-mi dai umilinta...nu-mi lua demintatea.

Ajuta-ma ca intotdeauna sa vad si reversul medaliei.
Nu ma lasa sa-i invinovatesc pe ceilalti
pentru ca nu gandesc ca mine.

Invata-ma sa iubesc oamenii ca pe mine insami.
Invata-ma sa ma judec ca pe restul.
Nu ma lasa sa alunec in orgoliu si nici in disperare sau esec.

Mai bine aminteste-mi ca esecul este experienta care precede triumful.
Invata-ma ca , in ciuda suferintei, sa merg inainte.
Invata-ma ca, in ciuda deceptiilor, sa nu-mi pierd increderea.
Invata-ma ca A IERTA este cel mai important lucru pentru
cel puternic, si ca razbunarea este semnalul primitiv al celui slab.

DAca-mi iei norocul, lasa-mi speranta.
DAca-mi iei succesul, lasa-mi puterea de a trece peste esec.
Daca eu as gresi cuiva, da-mi curaj sa cer iertare.
Daca cineva mi-ar gresi mie, da-mi curaj sa-l iert.

Doamne, daca eu uit de Tine, TU sa nu uiti de mine!!!

1 comment: