05 August 2010

Prudenta in trafic


CE mai inseamna azi prudenta in trafic? E ceva ce suna bine dar suna in gol?
In ultimul timp, cu exagerarea de masini nou aparute de pe peninsule mai toride, mi-a crescut tensiunea peste limitele legale...poate pentru ca iau mult mai personal lipsa de prudenta a celor din jur, participanti si ei la trafic...dar in fond si in principiu, e viata mea nu?

Cum sa nu imi scape porumbei din gura si scantei pe urechi cand au loc depasiri fara semnalizare, pe pod, cu masini in coloana din sens opus..o data, de doua ori..apoi in localitate, inainte de insulele din mijlocul carosabilului...sau depasiri in intersectie cand stau regulamentar la stop...sau cand banda din sens opus e plina de masini parcate si din fata vine una pe sensul meu si ma blocheaza, cu inca 3 masini in spatele meu...oare nu vede ca masina mea nu are aripi?? Si cum sa nu ma enervez cand pietonii trec ca pe ulita, nici pe zebra nici nu intorc privirea, poate poate trec peste podul imaginar ce trece peste ei...sau biciclistii care merg ca P.... boului, fara sa semnalizeze sau macar sa se uite in spate cand ocolesc ditamai groapa...ce sa mai zic cand mai mergi la o nunta si te blocheaza unul cu masina in spate si te inghesuie alte 2 inte ele, si dupa juma de ora de dat fata-spate abia mai iesi?

Pai e de enervat...soferii nu mai aud nici claxonul,au surzit...nu mai vad nici masinile de pe sensul opus, depasesc ca orbii...cum sa stai calm in asa lume avariata?

Si cum sa nu te sperie ce e in jur, cand la stiri anunta ca un baietel a plecat cu tatal lui sa cumpere inghetata si un dobitoc cu audi a derapat la 100km/h in localitate si i-a omorat pe amandoi?

de gandit

No comments: