05 August 2010

Ce citesc momentan

"Lumina de august" - Autor: William Faulkner

"Romanul de fata este poate unul mai putin cunoscut al scriitorului american; dar alaturi de alte trei (printre care si faimosul Zgomotul si furia) formeaza o serie ce are ca tema principala lumea Sudului american, a carui istorie si valori sunt concentrate in comitatul fictiv Yoknopatawpha din Mississippi.

Actiunea are loc undeva in jurul anului 1920, cand, desi Razboiul Civil se terminase demult, problema albilor si negrilor era inca de actualitate. In acest context, scenele de o violenta iesita din comun au un rol important in desfasurarea actiunii
."

E o carte foarte interesanta, mai ales ca e foarte potrivita dupa seria Agatha Christie cu care m-am ocupat zilele trecute...carti foarte palpitante, nici la strand nu am putut face baie pana nu am aflat cine e criminalul din Orient Express...si apropo de carti, daca nu am anticariat in zona nu inseamna ca imi cumpar cartile din librarie, la super mari preturi...nunu, iau de pa okazii.ro cu 3 -4 lei una si mai primesc uneori si bonusuri:)

Asadar, cartea e interesanta dar nu imi explic de ce merge asa greu, de obicei citeam mai repede...si mai ales ca am avut un interminabil drum cu trenul de la Timisoara, pe o vreme suuuperba si cu niste peisaje absolute, nu am reusit sa o citesc toata...merge greu, e un stil mai greoi si mai incarcat as zice.

Dupa ea, revin la Agatha Christie, reiau...Crima din Orient Express a fost cea mai interesanta pana acum, nu ma asteptam la asa final, mai ales cand credeam ca stiu raspunsul:))

No comments: