21 July 2010

THE EGYPTIAN-SUA, 1954


Am urmarit cu mare interes mica incursiune in lumea egiptenilor de care mai nou ma simt tot mai atrasa si cu si mai mare interes prestatia unor actori minunati, cred ca e putin atipic insa sa afirm ca cel mai mult m-a fascinat Bella Darvi in rolul lui Nefer, as adauga eu Nefer-icita...

Cred ca cel mai interesant a fost pt mine sa descopar in final un alt mesaj decat am crezut ca vor ei sa transmita...m-am oprit la dragoste neimplinita, neinteleasa si respinsa in mai multe planuri suprapuse, apoi la tradare si nebunie..dar cred ca adevaratul mesaj - desi sincer mi se pare atipic pentru gandirea acelor vremuri- era puterea si dragostea divina...Dumnezeu...nu am fost pe deplin convinsa de veridicitatea acestor ganduri in lumea Egiptului, dar nici nu am destule cunostinte sa ma indoiesc, asa ca declar simplu: E un film care mi-a placut mult:)

No comments: