21 July 2010

Dupa fapta , si rasplata


Ironia vietii..ieri am primit un aviz pentru a ridica ceva important de la posta, si ma grabeam sa abor sa il ridic, cand "casc" ochii si vad ca trebuia sa ma prezint la oficiul postal unde am lasat reclamatia:))) AM ras pe parcursul intregii zile, ce ironie, nu?

Am fost sa ridic documentul si Doamne, cata promptitudine de la salariata cu care ma certasem ...cata politete...de necrezut, mdea.

Am primit de la mai-jos reclamata Posta Romana si o scrisoare prin care se cer scuze vizavi de atitudinea salariatei respective care "regreta iesirea nervoasa si nu si-o explica, ea fiind civilizata si mereu prompta si nu intra in dispute cu publicul".

Apoi o solutie pentru rezolvarea problemelor de genul, din care sincer recunosc ca nu am inteles nimic si vreau sa ma duc again sa o lamuri...oricum e bine ca am primit un raspuns, ma simt mai bine:)

Dupa un binemeritat consum de energie si ciocolata de revenire, acum sper ca nu voi mai avea probleme...cel putin luna asta:))

No comments: