10 April 2010

Punguta cu doi bani


Mi-am amintit de diafilmele cu povestile nemuritoare din copilarie, Capra cu trei iezi, Alba ca zapada, Punguta cu doi bani...am avut si eu aparat si diafilme si ma uitam pe peretele de dupa usa din camera mea, singurul perete gol:) aveam si un scaunel mic alb pe care era lipit un abtibild cu Piff si Hercule...si ce frumos era cand stingeam lumina si incepea a se derula imaginile, ce povesti frumoase...nu mai am diafilmele, insa uite ca internetul e o sursa inepuizabila si am dat si de ceva din copilarie



PUNGUTA cu DOI BANI


vizionare placuta

1 comment:

Balaurita said...

aham...le tin minte
eu nu am avut aparat dar avea o prietena foarte buna de-a mea si era regula, in fiecare sambata seara, la ea acasa, me cumparam ceva chipsuri si suc si stateam sa ne uitam la Alba ca zapada, Scufita rosie, Frumoasa din padurea adormita, Praslea cel voinic si merele de aur!