09 February 2010

Goblenul de azi

Intotdeauna mi-a placut sa cos goblen, inca de cand am invatat in clasa a 8-a, si imi iesea si frumos, cel putin asa mi s-a spus...e o munca organizata, foarte minutioasa, necesita atentie si maini curate:)) mie imi place pentru ca , asa cum ii povesteam cuiva, im da sentimentul ca umplu un gol, ca desenez ceva...

Mi-am cumparat un Ciobanas de Grigorescu:) e superb, superb...si va fi si mai frumos cand e gata...m-am chinuit la inceput sa desfac ata din 6 fire in 2, s-a incurcat,nasol, ca daca se incurca ata se zice ca esti mandra, nu-i bai am descurcat-o imediat sa scap de superstitii, si din toata nebunia de ata din casa m-am prins ca trebuie sa o tai in bucati mici si sa o desfac:)) invat , tot invat..

Si eram curioasa cat ar costa ceva identic cu al meu, unic insa prin munca...mult!!

http://www.goblena.ro/produs.php?id_produs=20&id_domeniu=61#

Ca sa mai aduc un argument in plus, imi place si pentru ca ma gandesc la multe lucruri, si am descoperit si ceva ce imi lipsea, TEATRU RADIOFONIC Online, pe www.eteatru.ro, asa ca cele doua combinate sunt un mod exceptional pentru mine de a-mi hrani sufletul:)

2 comments:

Bubulina said...

spor la cusut si astept a cookie din cei 800 euro castigati :)

Mili said...

:)))) esti dulcica...dar cu prajitura mai ai de asteptat, pentru ca nu intentionez sa il vand...face parte din recuzita:))