15 February 2010

Goblenul-continuare

Am terminat 1/4 din munti:) am ascultat odata cu trecerea acului prin gaurile etaminei si ocazional prin degetele mele, mare parte din dramele lui Camil Petrescu, pe eteatru.ro, mai precis Ultima noapte.., Jocul ielelor, Mioara...Am niste munti supra-incarcati emotional cu profunzimile unui dramaturg roman care a vazut idei. Pe masura ce merg inainte vad greselile de la inceput, la goblen. Dar, ca si la machiaj, se vede mai bine de departe:))


Sunt si piese care nu mi-au placut pe etatru, si treaba este ca sunt cele pentru copii. Nu mi-a placut povestea, si nici interpretarea lui Razvan Popa, care nu aduce niciun sentiment in rolurile de print sau Raton sau ce mai este. L-am prins pe Iures intr-o piesa, miiiinunat, l-am ratat pe Pittis, ce ratare...

Cea mai interesanta piesa? Muntele vrajit, de Thomas Mann...poate va fi urmatorul autor pe care sa il abordez

2 comments:

denisia said...

Mult spor!

Mili said...

multumesc...m-am oprit ca nu mai disting gri de ablastru..sunt intr-o dilema "coloristica"