03 December 2009

Good Bye Lenin! (2003)

Scurta descriere:

Luna octombrie 1989 a fost un moment crucial nu numai pentru Germania de Est, care a scapat de comunism, ci si pentru Alex, eroul filmului, care si-a vazut mama intrand in coma. Dupa opt luni, cand femeia isi revine, Alex se straduieste sa o fereasca de socuri si, cum ea e o mare admiratoare a lui Lenin, fiul ii ascunde ca regimul comunist a fost rasturnat.El transforma apartamentul intr-un monument al fostului regim, insa lucrurile devin tot mai complicate pe masura ce mama ii cere ziare si vrea sa se uite la televizor, ca sa vada ca s-a intamplat in timpul comei ei."

Am vazut prima data filmul la Cluj in anii studentiei, la cinema, cu Gabi, Anca, Gabi..oare si Moni? Oare ele isi mai amintesc filmul? Am avut placerea sa il revad zilele astea la TVR1, o televiziune care imi place tot mai mult.

Tin minte ca dupa ce am plecat de la cinema, m-am dus direct intr-un magazin si mi-am cumparat un borcan de castraveti murati si apoi ne-am asezat la statuia lui Matei Corvin si am dat pe gat tot borcanul...of course, mi-a fost rau, dar daca imi era pofta? hehe, ce nebunie, cu castravetii in piata:)))ce zile , ce zile

Stiam eu ca e ceva in film care m-a ademenit la asa fapta, si m-am uitat din nou sa descopar misterul...mi-a placut filmul ca si cum l-asi fi vazut pt prima data, a fost si emotionant si amuzant si interesant din pdv al regimului si al comparatiei cu ce era la noi pe atuncilea.

Recomandare pt toti iubitorii de castraveti murati sau filme bune:))

No comments: