15 December 2009

Caiet de amintiri











Dar de caietul de amintiri, va amintiti?

5 comments:

Bubulina said...

ce frumos, as vrea eu sa mai am vreunul...sau vreun oracol ;) sau era jumatate oracol, jumatate caiet de amintiri :)

Bubulina said...

oh da..macar de as mai avea si eu..ratacit pe undeva, vreun oracol sau caiet de amintiri jumatate, oracol cealalta jumatate :) hehe...fost-am lele...

Adela said...

Foarte tare!!! Da da, erau jumatate oracol, jumatate caiet de amintiri :) Ar trebui sa le mai gasesc si eu pe ale mele... prin beci pe undeva..., dar ar fi interesant :))

Ai prieten?
Ce ochi are?
Care e culoarea ta preferata?

Mili said...

DA, erau de minune caietele alea, ce mai reciteam raspunsurile celor care aveau anumite mistere, sau baietilor de care imi placeau...hehe, era o smecherie mare...mai stiti faza cu IDEM nr 3...si tot asa, ca le lipsea originalitatea:)

Trebuie sa pun niste poze si din oracol pe aici

Bubulina said...

am crezut ca nu s-a salvat si am scris de 2 aprox acelasi lucru :D
iar faza cu lipsa de originalitate...it happens even nowadays ;) worldwide :)