21 August 2009

Om cu inima mare

Tot citind blogul Andreei Marin, care m-a iluminat in materie de carti, in sensul ca de acolo am ales mai multe carti sa citesc, si am fost tare multumita, am dat si peste un site foarte interesant, Charity Gift:)

In cuvintele celor de pe site,

"5 lucruri pe care trebuie sa le stii despre CharityGift.ro

1. este un proiect de voluntariat

2. fiecare produs prezentat pe site contine o donatie

3. nu se percep comisioane de la furnizori sau de la cumparatori

4. 50 de furnizori, 35 de beneficiari, 1200 de produse

5. raport lunar disponibil pe site"



Asa ca nu am vrut sa fiu doar un cititor si mi-am cumparat un Om cu inima mare:)

si doua pixuri cu Salvati Delta:)

ma simt asa de multumita de mine, asa ca m-am recompensat:))




http://www.charitygift.ro/2565/0/0/8/Brosa%20Om%20cu%20inima%20mare%20cu%20albastru.html

2 comments:

Inca una picata de pe marte said...

ei bine, uite ca se poate. poate pentru imagine, sau poate chiar are ceva de spus andreea marin a facut si face in continuare campanii de caritate. ar fi frumos sa ia si altii exemplus ei

ps: super blog :)

Mili said...

Adevar graiesti...nu ma intereseaza pentru ce face ea ce face, insa ma intereseaza ce face...si uitandu-ma la atatea campanii umanitare, si la cum incearca sa ajute copiii de aici si de peste hotare, imi dau lacrimile si ma bucur ca sunt oameni care ajuta , care nu apar pe la TV doar cu povesti de doi bani ca sa mai atraga atentia...si e un model pentru mine, sincer e...adevarul e ca se spun multe rautati pe seama ei si prefer sa nu le cred...ma intereseaza aceste campanii ale ei pe care le duce parca cu atata dragoste...urmarind putin viata ei, poate cineva o intelege mai profund decat prin prisma unor stiri rau-voitoare...

multumesc pentru prezenta:)