20 May 2009



Inima nu fi de piatra, ca doar tu n-ai fost lasata
Sa vezi dorul cum ma poarta fruza-n vant
Inima nu fi haina, c-ai si tu un pic de vina
Daca n-am o zi senina pe pamant
Inima cu ochi ca mura si ca trandafirul gura
Nu-mi da dragostea de-a dura ca-i pacat
Inima nu fi de gheata, fara zambet cald pe fata
Fara cantec, fara viata doar oftat

Doar de dragul tau, raul mie mai rau
Rasul mie mai rar, amarul mai amar
Si tot suspinand ca omul
O sa ma usuc ca pomul
Ce-si da frunzele pe doua lacrime

Inima cu ochi de stele eu ti-am dat visele mele
Tu le-ai ars ca pe surcele intr-o zi
Inima-mi gasesc eu calea
Chiar de schimb dealul cu valea
Imi alung din suflet jalea orice ar fi



Inima nu fi de piatra, pentru ca-n a vietii roata
O sa-ti umble dorul o data ca nauc
Inima de piatra seaca, poate da Domnul sa-mi treaca
Si te las inima acra si ma duc
Lailailala...lailailalala
Inima-mi gasesc eu calea
Chiar de schimb dealul cu valea
Imi alung din suflet jalea orice ar fi



Piesa este cantata in varianta originala de Corina Chiriac, insa auzind piesa cantata de Provincialii, pe ritmuri de vals, in cadenta acordeonului, m-am indragostit de piesa de numa':) este superba, suuuperba....si e cantata cu suflet, imi da fiori de cate ori o ascult...

3 comments:

LIBRA said...

foarte frumos...dulce si amar...

Ana-Maria said...

frumos blogul.

Andremis said...

inima nu fu de fire de iarba calcate doar cu buzele ce atarna de cer