22 April 2009

E timpul sa...




ti se spune des ca poate nu e timpul tau,
de asta,cateodata in viata ta, e mai putin bine,mai mult rau.
in mare parte au dreptate,e un timp pentru toate,un timp pentru toate..

e un timp cand ai si un timp cand ceri si un timp cand trebuie sa speri,
e un timp cand stai si un timp cand pleci si un timp cand peste toate treci,
e un timp cand vrei si un timp cand poti si un timp cand esti uitat de toti,
dar oricine ai fi,oriunde esti,oricand e timpul sa iubesti....oricand e timpul....sa iubesti...

ti se spune des ca inca nu e vremea ta,
trebuie sa crezi cu siguranta va fi candva,
in general sa stii au dreptate,
e un timp pentru toate,un timp pentru toate....


chiar daca traiesti in alb-negru nu te opreste nimeni sa visezi in culori,o nu
si sa incerci sa fii ce vrei chiar daca ai mai incercat de atatea ori,
au dreptate cand spun toate la timpul lor tu stii ca nu gresesti,
daca iubesti tot timpul pentru ca oricand e timpul sa iubesti


ooooo, timpul asta....sau mai bine sa ma plang de scurgerea lui....zicea cineva nu mai stiu cand nu mai stiu unde, ca ne contabilizam viata dupa anumite momente si ne rugam sa treaca timpul sa vina mai repede momentele acelea...de ex da Doamne sa vina vineri sa mergem acasa, de ar veni 4 mai ca e ziua Anei sa ii luam cadouri:P, sa vina vara sa mergem in concediu, sa vina,sa vina, sa treca....ca apoi, sa ne plangem ca am imbatranit..si sa ne plangem ca am imbatranit si sa ne luam creme si sa inghitim surogate de elixiruri ca sa intinerim, sa ne injectam colagen in buze si sa le conturam la clinici speciale prin tatuare permanenta, sau sa ne operam pana nu mai stim cum aratam initial...dar concluzia e ca ar trebui sa fie traita clipa fara gand de intristare la ziua de ieri cand ne-am certat cu cutarica pentru un fleac, sau eu cu mama pentru o aiureala, sau la ziua de maine cand ma gandesc ca ma asteapta o vara fierbinte de examene si proiecte...ca ma gandesc zilnic, ce e drept...da vreau sa stau in AZI cat mai mult...uite , la radio canta Ave Maria si eu aud Ana Maria...:))

ooo, timpurile astea...asa de infundate de mizerii...as vrea sa ma uit la TV si sa ma bucur la final ca nu am pierdut timpul...ca acum cand ma uit ma simt ca si cum as fi mancat numai coji de seminte si mi-au stat in gat...m-am saturat de porcariile de talk-show-uri unde toti sunt revoltati si nervosi si se cearta, unde intorc pe toate partile niste treburi, le critica si le re-critica, iar apooi lucrurile tot nerezolvate raman...Bla-Bla-Bla, nimic util...si apoi porcariile de emisiuni unde tre sa demonstrezi ca esti asa si pe dincolea, ca stii, ca poti, ca faci si ce nu credeai, si tot asa...o demonstratie continua, nimic interesant...si certurile dintre familii sau tradarile in dragoste...asa un bocanc cu noroi in intimitatea cuplului, a familiei, o noroiala a unor momente intime...o exagerare a unor experiente ce ar trebui traite fara public....uha!! cate porcarii....DAR!!!!! sunt printre buruienile astea crescute si cateva firicele de lalele asa de frumoase....
si printre ele sunt emisiunile lui Robert Turcescu, in care il are ca invitat pe Dan Puric...desi recunosc ca nu inteleg 100% din tot ce spune si transmite acel om, consider ca e o pledoarie foarte constructiva la adresa Romaniei si a romanilor si ma bucur sa aud ca e cineva care mai si lauda tara noastra...si a lui de asemenea...si apoi mi-a ramas ceva ce a zis odata despre generatiile astea tinere care critica comunismul, desi nu l-au trait...si il condemna si fac pe marii opozanti si revoltati, cand nici nu stiu despre ce e vorba...eu aveam 5 ani cand a avut loc revolutia, si tot ce stiu e ca vedeam la Tv o crima in direct si oameni suparati care strigau si un soldat pe strada care ne cerea de mancare, cu hainele lui verzi ..era Craciunul, eram interesata de cadouri...si inchei paranteza si revin la Dan Puric care punea in balanta Sfintii Inchisorilor, care au fost victime ale inchisorilor datorita convingerilor politice si religioase si care totusi la finalul dictaturii au vorbit rezervat poate chiar diplomat despre aceasta perioada, desi ei intr-adevar au suferit...am avut in mana o carte despre ei, cu poze si cu poeziile lor din inchisoare si marturii...si la final aveam ochii in lacrimi si inima indurerata de ce orori au putut indura acei oameni...de cum detinutii se rugau si vorbeau imaginar cu copiii lor si isi luau ramas-bun de la ei, spunandu-le ca nu mai vin acasa...cum indurau cu atata credinta tot ce a fost mai groaznic...si totusi nu pe ei i-am vazut pe la Tv cu tricouri cu Jos Comunismul...in fine, sunt prea mica..

DAR!!! mai sunt si lalele asa cum e si emisiunea Garantat 100%...unde intr-adevar servesti felul doi...si mananci bine si satios, si nu iti sta in gat...si cand vine Tudor Gheorghe e deja desert...si intr-adevar e o lectie buna de cultura...am prins si eu odata un concert de-al lui in Cluj, dar am ajuns mai tarziu si am intrat...cum am intrat:) dar ne-audat lacrimile zau asa...si revin la emisiunea, pentru ca tot in cadrul aceleasi emisiuni am vazut si un mic reportaj din satul Leghia unde Catalin a fost la tanti Nina sa vada cum se pregateste berbecut la protap si KurtosKolacs si galuste cu prune...si vazand asa minunatii culinare, plus satul acela parca rupt din Rai, cu verde si forfota, animale si zumzete, si tot ce e mai frumos intr-un sat, m-am reindragostit de Romania.:))

La re-vedere


Pictures taken from HERE

No comments: