28 April 2009

Abracadabra...Eu pot, eu sunt magician:)





Dana Rogoz



Fac parte din generatia care se uita la Arlechino , o emisiune gazduita de Mihai Gruia Sandu, Feriti-va de Magarus (Eugen Cristea) si Ba da, ba nu ! (Anca Turcasiu si Mihai Constantinescu - cocosii rosii si albastri) si bineinteles ABRACADABRA, prezentata de Marian Ralea...era bineinteles inconjurat de vesela gasca formata din Ducu, Radu, Andreea, Mica si Abramburica:)Of course ca imi placea si mie de Ducu, ca avea parul mai lung...hehe, Radu era mai dolofanel...am vazut ca acum Ducu este viitorul sot al Reginei, din telenovela de pe acasa...in realitate, of course.:) De restul nu mai stiu nik...parca Andreea era intr-o zi pe la o emisiune, e mamica:) ce frumos:) si e tanara si neschimbata..dar Mica? si de ea imi placea...am dat de un comentariu referitor la ele si ei:


". Si mie mi-e dor de vremurile alea…aaaahhhh…pai sa va raspund pe scurt. Teo, cred ca atunci chiar ai vazut-o pe Mica, pentru ca ea a terminat Limbi Straine. Ne-am mai intalnit de atunci si poti sa iti zic ca nu s-a schimbat mai deloc. Andreea are un copil, un baietel, David, de vreo 3 ani daca nu ma insel si a terminat regia. Lucreaza in lumea asta, dar mai mult in spatele camerelor. (cred ca ea era in reclama aia, nu sunt 100% sigura, dar parca ea era). Radu a terminat si el tot regia si are de lucru. Abramburici - Geo, a terminat tot regia anul asta si ma intalnesc des cu el in Buftea, pentru ca e regizor la voci de desene animate. Ducu, cel de-al patrulea dintre cei mari, e producator la Acasa Tv. Iar despre Iulia nu mai stiu mare lucru."






Eh, ce fericire era sambata sau duminica dumineata, uite nu mai stiu, cand incepea emisiunea...era ziua mea de TV, ca in rest nu prea aveam acces , de fapt nici nu prea aveam ce vedea in afara de "desenele" de la ora 7 cand fugeam in casa ca bezmeticii si puneam Pause la Pac-Pac, Ascunselea,Castel, etc....eee, era o viata frumoasa, am avut o copilarie minunata si fericita:)




Dintre melodiile ABRACADABRA am strans aici cateva:

Eu pot, eu sunt magician:)




Poti tu sa aduci lumeaa aproape
Cat sa incapa intr-un mar?
Cu pestii ce traiesc in ape
Poti sa vorbesti intr-adevar?
Tu, ca voinicul din poveste
Poti creste-o zi cat intr-un an?


REFREN:
Eu pot, eu sunt magician x4

De pe ecran ma uit la tine
Ma uit la tine, eu te vad
De nu te-astamperi sa stii bine
Ma supar rau si fac prapad
Tu, cand la sotii iti e gadul,
Poti tine serpi intr-un ghiozda?

REFREN:
Eu pot, eu sunt magician x4

Poti tu ruga norii de pe munte
Sa toarne ploaia intr-un pahar?
Poti face iarba sa se-nalte
Cat o padure de stejar?
Tu poti cu o motocicleta
Sa navighezi intr-un lighean?

REFREN:
Eu pot, eu sunt magician x4

Toate acestea si mai multe
Stau numai in puterea mea
Cine nu crede sa m-asculte
De-aceea sunt magician.






Pentru a avea melodia doar pt tine:



http://www.contrapunct.ro/download.htm


SA VINA MOS CRACIUN - Dana Rogoz si Abracadabra








NIMENI NU-I CA TINE, MOS CRACIUN -Iulia( cea micuta si creata si frumusica foc) :)

http://www.trilulilu.ro/virgilpope/4db05859ff5ad9

:)

5 comments:

Ella said...

anaaaaa...e super ;)) ... cel mai frumos articol citit saptamana aceasta...a fost o placere sa-mi amintesc de Abramburica si toate minunatiile de la varsta aceea. Multumim :)

noryshor said...

Frumoase amintiri! :)

Roxana said...

Doamne, cate emotii cand am citit acest post... E fantastic. Si eu ma "hraneam" cand eram pitic cu povestile lor...

Ce mi-a placut ca am revazut imagini, reascultat melodii sau aflat intrucatva despre ei...

U made my day!

Anonymous said...

Fetita mea se uita in fiecare saptamana la "Abra" si bineinteles ca ne "infruptam" si noi din placerea ei! Foarte frumoasa emisiune, Marian Ralea reusea sa fie extrem de credibil iar copiii il iubeau. La spectacolele lor era nebunie !... Pacat ca acum nu se mai face.

Mihaela said...

Mica absolvit Limbi Straine la Universitatea Bucuresti, apoi Masterat, apoi doctorat la Oxford. Acum preda la Universitate din cate stiu. Un om extrem de inteligent si talentat. Cu adevarat o minte sclipitoare. A fost idolul copilarie mele. Va inchipuiti ce mirata am fost sa o regasesc ca si colega de facultate.