28 February 2009

Martisoare

De 1 Martie prin zona asta se dau martisoare fetelor si de an bisect baietilor...eu am primit de-a lungul timpului multe martisoare frumoase, care apoi au ajuns si la alte persoane sa se bucure de ele:) insa am pastrat unele absolut minunate. Intai, cele care imi plac mie foarte mult, adica Cosarul!!!...i-am prins pe toti







Si acum the best of:

-florile de ceramica, o primavara eterna



-iepurasul coconas





-printesa Randunica




-domnisoara din Africa, nu am inteles eu legatura ei cu venirea primaverii in Romania, dar trebuie sa recunosc ca e originala:))


4 comments:

Sorin Micutiu said...

AS DORI SA POT TRIMITE CATRE TINE,
PLIN DE CANTEC, DE LUMINA SI DE DOR
ADEVARUL FRUMUSETILOR DIVINE,
IMPLETIT IN BUCURIILE SENINE..
MINUNAT, IUBIT SI VESNIC MARTISOR...

SI-AS DORI CA MANA MEA SA TI-L ASEZA
NU PE INIMA, CI-ACOLO-ADANC IN EA..
CA FRUMOASA SI CURATA S-O PASTREZA,
CA UN SOARE MINUNAT SA-TI LUMINEZE
SI SA-TI FACA FERICITA VIATA TA...

C-ADEVARUL E PODOABA MINUNATA
MAI DE PRET DECAT ORICARE TALISMAN
CARE NU SE INVECHESTE NICIODATA
SI-I DIN CE IN CE MAI BINECUVANTATA
SI-I DIN CE IN CE MAI SCUMPA, AN DE AN..

IAR IN ZIUA RASPLATIRII FERICITE
CAND VEDEA-VOM VESNICIA RASARIND
CAND CA MIILE DE STELE STRALUCITE
STRALUCI-VOR INIMILE PREAIUBITE
CERURILE MINUNATE-MPODOBIND.

PRINTRE ELE SI-AL TAU SUFLET SA RASARA
MINUNAT SI BINECUVANTAT ODOR
STRALUCIND CA PRIMA ZI DE PRIMAVARA
PE FRUMOSUL SAN AL CERULUI COMOARA,
UN CURAT, IUBIT SI VESNIC M A R T I S O R!!!!!!

de TRAIAN DORZ

Onutzza said...

Si mie mi-a placut intotdeauna sa primesc si sa ofer martisoare. Am si pastrat cateva care mi-au fost mai dragi.

Mili said...

ce poezie frumoasa pentru acest inceput de primavara, frumoasa creatie a poetului Traian Dorz. Multumesc Sorin ca ai incununat imaginile cu martisoarele cu poezia:)

Mili said...

Onutzza, martisoarele sunt ceva ce eu nu as putea rata ..si chiar de nu primesc, imi cumpar eu!!:) anul asta am primit unele intr-adevar amuzante, dar nu clasice...am primit un martian, sau Mickey Mouse ce-o fi verde:)) si floricele presate:) da ala verde e tare amuzant, la fel ca regina mea din Africa...