09 February 2009

Marele Zid Chinezesc din Fagaras




Am aflat de la H. ca in Fagaras exista asa ceva..hehe, cel putin dupa nume:) asa numitul "Zid Chinezesc ".

Astfel ca dupa ce m-am tot gandit si razgandit si am cautat in cutia goala de amintiri, mi s-a dezvaluit in sfarsit secretul. Zidul Chinezesc este format din 4 blocuri unite, ceea ce noi astazi stim ca acel complex de blocuri cu fostul si minunatul bar D&C, cu Eurotop, cu noua florarie, cu pizzeria Julia...si tot asa:) de ce? pentru ca este cel mai lung sir de blocuri unite din Fagaras. Ma intreb in ce ani se folosea acest nume, ca generatia mea nu il foloseste.

Va urma:)

3 comments:

noryshor said...

funny! :))

Adela said...

:)) Am locuit 18 ani in blocul acela si n-am stiut ca se numeste "Zidul Chinezesc!"

Ce tare!!! :))

Mili said...

hehe,funny si pe noi noryshor, ca habar nu aveam..:P

Ade, ai stat acolo? deci chiar ai aflat ceva util...cool